Påskevalper♥

PÅSKE!
Den enesten tiden på året jeg tillater
 meg å bruke gult...



Mye arbeid både ute & inne,
dette medfører som nevnt i forrige innlegg
att det blir lenge mellom innleggene:(
Det er faktisk en bakdel med vår...
Men det er herlig og være ute, med det været vi har:) ♥
Jeg tenkte jeg måtte dele noen flotte påskebilder.
Det blir ikke interiør eller håndarbeid....


Men Valper!:))
.....*snufs* .....

Den 6 mai reiser den første valpen,
jeg gruer meg skikkelig...
tenk hvor trist å stille det blir her når alle har reist..
Det er hvertfall sikkert att jeg ikke kan drive noe oppdrett..
Det er 3 Fantastisk flotte valper
som vi har blitt STERKT knyttet til♥
Lille Melvin♥

Lille Mathilde♥

Lille Mina♥
 
......................................................................................
 
De ønsker alle dere flotte der ute en riktig god, varm &
hyggelig påske!♥
 
♥Påskeklemmer♥


9 kommentarer:

  1. Ååå, herlighet for noen skjønne valper?
    Ja, jeg VET at hverken jeg eller mannen min kunne hatt oppdrett, til det hadde det nok blitt utrolig maaange hunder i heimen etterhvert...
    Men bruker man litt tid på å finne et godt hjem til hver og en, går det kanskje lettere.
    Ønsker alle tre lykke til i sitt nye hjem!

    Fortsatt god påske til dere!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ...såå søte:):) Håper jeg rekker å se dem før du leverer dem....:) Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige valper,skjønner at dette blir vanskelig!!

    Kos deg med valpene og familien,ha en fin påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Søte valper:D Skjønner godt at man blir knyttet til de små valpene, de er så fulle av liv og så utrolig søte og litt dumme:) Familien har nettopp skaffet seg en blandingsvalp. Den er åtte uker og liten, og så tisser den hele tiden. Har glemt hvordan det er å ha valp i hus. Hun kan ha vært ute på tissetur og 15 minutter senere tisser hun inne igjen. Rare greier. Har et bilde på bloggen min av henne. :)

    SvarSlett
  5. De er bare sååå nydelige når de er valper ♥ Så små;)) Skjønner godt at det blir trist når de reiser, men blir nok litt deilig og;))
    Elsker rasen, men jeg kunne godt tenkt meg og ha valgt en dverg da vi kjøpte vår buster, han er mellom... og litt for stor!
    Jaja, søt er han i allefall;))

    Ha en fortsatt god påske og kos deg med våren;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Hei Karoline. Takk for hyggelig hilsen og påmelding på giveaway'n min. Kjempekoselig blogg du har, flink du er m håndarbeid, legger meg seff som følger her.
    Gleder meg t å bli bedre kjent m deg.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så herlig...skjønner det blir trist når en av de drar...
    Koselig blogg du har!

    Fortsatt god påske!

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Nydelig nurk =) Skjønner godt at du gruer deg til å levere dem, man blir jo så fort knyttet til en liten hund. Men finner man mennesker som viser at de er snille, gleder seg til å få en hund og har respekt for dyret, så føles det sikkert greit.Lykke til!

    SvarSlett
  9. The Packers have lots of owners nobody knows instead of one owner who doesn't know squat Packer and movers delhi

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)