Endelig!

Endelig har jeg litt tid til bloggen
 som jeg lengtet så lenge etter å få startet med..
Min venninde Linda, oppfordret meg i dag til å sette meg
 og roe ned for så å begynne bloggingen for alvor :)
Kanskje faller bloggen min i smak hos deg,
kanskje ikke..
Vi kan ikke alle like det samme :)

Nå er lille Daniel blitt døpt.
Han fikk sitt navn Søndag 14.11.2010 kl.11.20
Det var Onkel Marius som bar han frem, så stolt så..
Det er planleggingen av dåpen til lille gull,
 som har gjort det vanskelig å sette av tid til andre ting..
Jeg har mye jeg ønsker å vise dere av bilder fra hverdagen vår,
hjemme vårt, venner og familie!
Noen dager før:
Daniel ganske klar for dåp!
Noe av de flotte gavene lille Daniel fikk til den store dagen :)
Det skal settes inn expedit hylle når de er ferdig gravert..
 Tenkte og legge ut ett bilde av kaken..
Men er ikke helt fornøyd med bilde.. men men det får gå..



 
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)