Kranser, vimpler, engler & hjerter....

I helgen har vi kost oss med,
pynting..
vasking og shopping så klart!!:)
Noen stemnings bilder...

Disse lyskransene har de der Mannen min jobber, de
har vært mye omdiskutert her hjemme..
hvor skal de henge!??
Det var ikke noe stor sak når vi hadde bare to..
men så kom den tredje i hus på fredag..
i går hengte jeg den over spisestuebordet:))
Vi ble veldig fornøyde..
det ble så innmari koselig!!
forløpig er alt hvitt, men det kommer røde detaljer..
nærmere JUL!!

Lyskransen :)
sett nedenfra...



Også har endelig vimpelrekken fra GUTTAMAMMA
ankommet :)
Jeg elsker de!!
Skal ikke se bort i fra att det kommer noen til i hus etter jul :))

Denne sa til meg på shopping lørdag-
Kjøp meg, vi passer sååå godt i sammen!!:)
Jeg kjøpte den, som
 en liten førjuls gave til meg fra meg :))
Nå henger den i stua! :)

Klem!!!

2 kommentarer:

  1. Ååå, såå koselig?
    Kjempesmart å henge en krans over bordet, lekkert ble det...
    Og der ER lov å kjøpe en liten førjulspresang til seg selv, er det ikke? Ihvertfall når den ROPER på deg? :-)

    SvarSlett
  2. Så flot du har pyntet! Kjempefin presnag til deg selv, den likte jeg;)
    Og lyskransene var lekre, så flott med kransen over bordet!!
    Kos deg videre og klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)