Møblene som har vært til oppussing...

I går, var endelig møblene
klare til å hentes..
jeg var veldig spent på resultatet..
Men det ble veldig bra!
vi er veldig fornøyd,
så nå blir det store vitrineskapet
 og tv-benken de neste som skal sendes
til "pers"!:) 
Jeg liker og ha "skjulesteder" for sakene mine..
Da jeg fikk hjem skapet,
 bar jeg frem kasser med hvite gjennomsiktige gardiner,
da jeg hadde igjen en å prøve , da ble det den!
Da var det frem med saksa og tegnestifter av alle ting...
men det funket det, tøyet sitter der og det er det viktigste for meg!:) 


Gangen er uferdig, skal trolig få
kjøpt speil i helgen som kan henge der.
har ikke helt bestemt meg enda for
om det skal være hvit eller sort
ramme rundt...?
tenke tenke tenke...
vi får se :)

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)