Papirleire og andre ting....

Hei igjen alle sammen!
Etter noen legebesøk, dødsfall og
"snev" av utmattelse
har det blitt lite med blogging..
Men nå er vi på "nett" igjen...
Jeg har mange halvferdige prosjekter,
en av de er papirleire hjerter :)
Innspirasjon fant jeg hos Barbro!


Jeg har "sysslet" med litt av hvert den siste tiden.. bla.
 annet bursdags presang til Mamma..
Den får dere se når den er ferdig:)

Lille Daniel gullet har nå begynt og
komme seg kjapt fra A til B :)
Han er skikkelig nysgjerrig på absolutt alt:)
Vi har en fantastisk tid i møte :))
Men nok "snikk snakk"
nå må jeg prøve å få ferdig noen prosjekter
så jeg får vist dere! :)
PS ikke glem min Give away
som har trekning 14 feb.!

Klem!

4 kommentarer:

  1. Ja, av og til er tilværelsen litt anderledes, og da må man tenke på andre ting en bloggen.
    Men godt at du kommer igang igjen også :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med papirleire!
    Ja, av og til er det ikke bloggen som kommer først.

    Håper du får en fin og kreativ dag!
    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Jeg har forstått at du har hatt ditt å stri med en periode...
    Håper dagene blir lettere for deg framover nå...

    SvarSlett
  4. Spennende med papir leire, fikk lyst å lese litt om det. Leste innlegget under og sender noen trøstetanker til deg =( Trist å miste en man er glad i.Håper du har noen gode venner og familie å støtte deg til gjennom sorgprosessen. klemmer fra Ann-Helen

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)