TREKNING AV GIVE AWAY! VANT DU?



I dag er det valentinesday!
Å da er det endelig tid for trekning
av Give awayen!
*smiler*

Da er alle lappene ferdig skrevet, brettet og lagt:)
*TROMMEVIRVEL*
................
....................................
......
...........................
Line med den nydelige bloggen
Ble den heldige vinner denne gangen!
Jeg får håpe hun blir fornøyd!:)
Da trenger du, Line bare sende meg en mail,
med ditt navn og din adresse,
slik att jeg får sendt deg din gave:) *smiler*


Vil ønske alle nye følgere
VELKOMMEN :)
Og til alle dere som har deltatt,
tusen takk!
Bedre lykke neste gang :)
JA, for det blir flere Give aways her hos meg :)

 Ha en strålende og fantastisk Valentines day
alle sammen! :)
Jeg håper virkelig det kommer en hemmelig beundrer på døren
min i dag med slike "cupcakes" *ler*
Også ønsker jeg meg så inderlig en award i en eller annen form :)
Jeg har ikke fått det enda, da har jeg vel ikke fortjent noen heller da hihi..

Mange varme valentines klemmer!

7 kommentarer:

  1. Jippiii, nå ble jeg glad;)
    Herlig, herlig ♥ Og på delveste Valentinedagen da, hihi...

    Tusen takk Karoline, gleder meg til pakke;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til Line ♥
    Og happy valentine's day til deg ♥

    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Gratulerer Line,
    glad for att du er såå fornøyd! ♥
    Happy valentine's day til dere alle ♥

    PS: jeg er veldig nysgjerrig på hvordan dere lager de hjertene? jeg kopierer og limer inn jeg... er vel ikke slik det egent. fungerer?

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til vinneren!
    Fikk lyst på cupcakes jeg også nå;))
    Men det spiste vi igår, og det var en smule overdrevet søtt;)) Koseli blogg!
    Håper du får en nydelig kveld, klem♥

    SvarSlett
  5. Gratulere så mye til den heldige!!

    håper du får en award snart da,selfølgelig har du fortjent en:)

    Håper dagen har vært fin,og ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Var kjempe glad for de fine blomstene jeg fikk i går ja :)
    Her hos oss har vi annenhvert år, og i år var det mannen sin tur ;) hihi

    Håper mannen din snart blir frisk da:)

    Ha en nydelig dag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  7. Hei, ha en fin dag du også :)

    Mims.

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)