Nye prosjekter & vennindegave♥

Helgen tilbrakte jeg i oslo,
Jeg var uten mann, barn og hunder:)
Jeg er stolt av meg selv for att jeg klarte og gjennomføre
det! Jeg koste meg masse sammen med min vakre kusine!:)♥
Jeg kom hjem med mange bæreposer,
jeg har sort belte i shopping ifølge min shoppomane kusine;) *ler*
Vi var bla. innom stoff og stil der jeg handlet en god del stoffer
 til både stue, soverom og annet:)
Dere skal få se men jeg må stryke det først:))
Nå har jeg laget meg kurv av ett utslitt laken:)

en liten smakebit:)


Herlig pjonede votter med nydelig heklet kant:))
 vennindegave fra min kusine GARNGURU♥
Nå er jeg stolt eier av 2par:))


Det ble selvfølgelig med ny lisbeth dahl ramme i samlingen,
hjem fra oslo♥ stettfatet er også nytt itillegg til
De fantastiske nøstene i mohair♥
jeg elsker de!

Det er mange nye prosjekter som kommer nå utover våren og sommeren:)
Må gjøre seg klar for årets messer vettu♥
Jeg er "jomfru" når det kommer til å selge egne ting på slike messer,
 så det blir veldig spennede å jeg gleder meg fælt:))

PS: Det har kommet 3 helt nye & vakre (syntes jeg) "items" i bloggbutikken
Klikk  Her♥

klem på dere♥

1 kommentar:

  1. Det er herlig å være hjemme alene iblant. Ingen andre å tenke på, bare en selv. :)
    Hyggelig med shopping da:)

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)