planlegging av nytt soverom!

Neste prosjekt på tapetet!
Soverom til Mamman & Pappan:)
pr. i dag har vi ett soverom,
før vi valgte og ha bad i andre etasje
var det tre mulige soverom.
to som kunne brukes og ett som ikke var isolert.
nå har vi kun ett soverom,
men nå er planleggingen
igang!

Bilder av det som kommer til å være
min største inspirasjon!

Hodegavl skal "snekres" selv, og
den SKAL være fiiin:)
med personelig preg...

Fargene på soverommet vil gå i grått og hvitt :))
Men med muligheter for FARGER!!

Og det skal sees att det er personlig!
Det er viktig for meg, att soverommet er personlig
og varmt. Det skal representere oss!

Jeg ønsker meg MYE,
men man kan ikke få alt man "higer" etter...
Jeg håper virkelig Mannen min,
att jeg kan få heltre eikeplank på soverommet :)) *ler*

i vinduene skal det være liftgardiner,
sengen skal kles med deilige tekstiler i hvite og gråe toner..
kanskje ett stykke drivved tar turen innom? :)
Det er pipe på soverommet,
den skal forblendes med teglsten:)
forarbeidet regner jeg med att "lillebror" tar
ettersom han er murer & flislegger :)))
Lamper er veldig usikkert,
har egentlig ikke anelse..
men jeg tror att jeg IKKE kommer til og
 ende opp med taklampe..
Bordlamper fra lene bjerre:))))
(men med lampeskjerm i grått) 
Det blir rene linjer!
Jeg gleder meg!

Det skal også Styles barnerom,
Det skal jeg virkelig kose meg med,
da skal det brukes farger:)))
Det kommer flere innlegg om dette temaet
etterhvert:)
vi må først få solgt valpene til Alma
før jeg kan tenke i disse baner:))
så i mai, kommer det nok mye fine bilder:))



Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)