våkennatt♥

Så og si hatt våken natt i natt..
Alma vår lille Dvergschnauzer venter valper,
så jeg har sovet nede i kjøkken"kroken"
(der alt skal forregå) ♥
sammen med henne.. på en hard madrass rett på
gulvet.."arg" *smiler
jeg kjenner kreativiteten "suse"
jeg har nemlig oppi det hele funnet gulvet vi SKAL ha!

samtidig som jeg har tankekjør rundt valpefødsel og
de 8 ukene etter:))
Gud som vi gleder oss! ♥

( Alma som valp) ♥

Kanksje kommer ett til innlegg senere i dag :))
Ha en flott tirsdag alle sammen!♥

PS: GRATULERER MED DAGEN JENTER!!!♥♥♥

Klem!



4 kommentarer:

  1. Så spennende med valper ♥ Og så kos og skulle bli jordmor, hihi;)
    Så skjønn voffsen var som baby!
    Vi har en mellomschnauzer og han var like søt som barn... syns han er så stor nå, hihi;))
    Skulle gjerne hatt den lille typen jeg, slik som du;))

    Lykke til med fødsel ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Heisann Karoline;)
    Jeg fikk pakken min i går, og så mye fint ♥
    Så flink du er altså, bruker de som brikke under lysene mine som små duker, og de er herlige;)
    Flotte farger...
    Tusen hjertelig takk!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så spennende med fødsel da! Nå tipper jeg du har blitt "mor" til enda flere nydelige? :-)
    Fin blogg, hit kommer jeg gjerne tilbake!

    Nyt torsdagen, i morgen er det helg! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg fant deg helt tilfeldig og gjett om jeg er glad for det :-) SÅÅ koselig blogg du har!

    Gullgutten din er sååå søt! Og nydelig bilde av voffsen som valp :-)

    Så spennende tid i møte dere går, med ett kull i vente.

    Jeg legger meg til som følger :-)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)