Wishlist... too santa!!!

Ønskelisten blir lang i år føler jeg...
Er plutselig blitt en til å ønske seg noe til også ;)
Daniel, Ønsker seg veldi disse:
(bilde lånt fra par courrier)
(Bilde lånt fra Kremmerhuset)

 Bilde lånt fra bambina
Bilde lånt fra kremmerhuset

*ny linse til mitt elsklige canon speilrefleks:)
*rammer fra lisbeth dahl
*gardiner fra lene bjerre
*bord lampe fra lene bjerre-
til soverommene
* puter og sengeteppe Lexington-
til alle sammen:)
*heklebøker
*gode knestrømper i ull med knyting :)
*en tur i sleden til nissen:)
* flere pledd ( dilla på pledd & puter)!!!
* Dette var bare noe av det jeg kom på i farten:)
Mannen i huset ønsker seg sikkert flott verktøy
 fra hitachi, dewalt eller noe annet fancy!:)))
 Dasher and Dancer, Prancer and Vixen, Comet and Cupid, and Donder and Blitzen
Nå begynner jeg å komme i julestemning,
Mye av det kommer av alle de inspirerende BLOGG DAMER der ute!
Men også fordi jeg drev på til 2 i natt og pyntet til advent, vasket på kjøkkenet..
Og hengte opp lyskransene, adventsstakene og Julestjerna! :)
skikkelig kos med sånne kvelder!!!
I love!!!
På søndag, kan vi lese denne teksten:
Adventslysene!
Så tenner vi ett lys i kveld.
Vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi ett lys i kveld.
Vi tenner det for glede.

Skal snart trekke vinneren av blogglotteriet...
Spennende:)
for meg.. og ikke minst for de som ønsket å delta!!!!:))
Takk til dere!! :)

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)