Minneord... verdens vakreste jente!

Siri Kristine Lund
22.09.93 -21.01.11
verdens vakreste!
verdens beste!
Jeg føler virkelig for og blogge om dette,
i går skjedde det værst tenkelige for veldig mange..
Siri Kristine... borte...
Jeg klarer ikke skrive ordene engang...
Det er helt ufattelig!!
Jeg har behov for å skrive noen ord for å minnes
verdens vakreste jente!

Kjære Siri Kristine!
Du er UNIK!!
Jeg husker deg godt fra du var liten,
 da du kløp og beit oss alle sammen:)
Rampejenta!
Du stakk til og med fingern din i øyet på "guna"
så det endte med legebesøk...
Husker vi kledde på "puppisann"
De flotte feriene vi var på i sammen...
du er den som jeg kjenner meg igjen i...
Åååååå kjære vene siri!
Du har satt dype spor i oss alle sammen!!
Du viser det så tydelig att alle rundt deg betyr
uendelig masse for deg!
Du er ikke bare utrolig vakker utenpå men
også inni!! Gud hvor vakker du er!
Omsorgsfull, snill og god!
Tøff og sta!
For ett humør!:)
Tenker alltid på hvordan vi andre har det...
DU ER FANTASTISK!
så fantastisk att man alltid får lyst til å klemme deg
Hardt!!!
Husker samtalene vi hadde Siri!
De har jeg gjemt langt lang inni hjertet mitt...
De forblir hos meg til we meet again!


Jeg klarer ikke skrive i fortid...
Jeg klarer ikke fatte att vi ikke får se deg mer...
Det gjør så vondt så inderlig vondt
for alle sammen som kjenner deg!!
ufattelig gla i deg siri!!!!!!!
vi vil aldri mer høre den vakre sangen din,
 dine søte og varmene ord,
og ei heller se ditt smil...
vakre deg!!!
Du var nok ment for noe bedre enn dette livet her....
du vil alltid ha en helt spesiell plass i våre hjerter..
mine tanker går til deg Siri & til
Nærmeste familie!!

Høyt elsket & dypt savnet
Elsker deg på en gla i deg måte, sa du alltid....

10 kommentarer:

  1. Så nydelig skrevet Karoline;(
    Hvil i fred Siri.....

    SvarSlett
  2. Virkelig nyderlig skrevet. Hun var søskenbarnet til mamma å vi sto veldig nært. Fikk telefon om dette var vel noe av den tyngste telefonen noen gang.

    Hvil i fred Siri Kristine. Du vil alltid bli husket å alltid savnet <3

    Selv om du ikke er her
    Så er du fortsatt nær <3

    SvarSlett
  3. Nydelig skrevet Karoline!!!! Tårene renner bare ved å tenke tanken på hvor vondt det er for dere alle sammen:(
    Sender deg en kjempe klem!!!! Dette er bare tragisk....har ikke ord jeg snuppa mi...

    kjempe glad i deg.
    Varmeste tanker til familie og alle pårørende.
    Hvil i fred Siri!!!!

    SvarSlett
  4. Viktoria Barstad Sandvik22. januar 2011 kl. 16:02

    nydelig skrevvi!

    hvil i fred, Siri <3 sees igjen! ufattelig at du e bort! :(:(

    SvarSlett
  5. Nydelig skrevet Karoline!
    Huff, jeg sliter med tårer og klump i halsen, og kan bare tenke meg hvordan du og Siris nærmeste må ha det... ♥ Er så ufattelig urettferdig når slikt skjer med unge mennesker, det er ikke riktig!
    Ta vare på de flotte minnene jeg skjønner dere har delt... tenker på deg nå ♥

    Trøsteklem!

    SvarSlett
  6. Karoline Ordene Dine Sier Mye . Du Deler Minner Og Gode Ord Over Det Tapet, Sorgen Og Savnet Du Kjenner . Jeg Føler Så Med Deg Og Dere Rundt . Jeg Kjente Henne Ikke Men Vet Og Kjenner Hvor Smerte Fullt Dette Er . Får Selv Tårer i Øynene Når Jeg Leser Ettermelet Ditt . Trøste Klem Til Deg Og De Rundt . Gro

    SvarSlett
  7. Nydelig skrevet...
    Ordene rørte meg langt inni hjertet mitt, selv om jeg ikke kjente henne.
    Ta vare på hverandre og de gode minnene i sorgen.
    Klem

    SvarSlett
  8. ka skjedd med ho ?:( hvil i fred (W)

    SvarSlett
  9. Virkelig trist, kjenner ikke deg, henne eller familie, men tårene kom når jeg leste dette uansett.. Virkelig nydelig skrevet.. Kondolerer (W)

    SvarSlett
  10. så henne som lita jente og husker henne veldig godt,hun hadde en spesiell utstråling.fryktelig trist at det skal ende sånn med ei så flott jente.mine dypeste kondolanse til familen hennes som har mistet henne.

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)