sofaen vår & shopping!!

Sofaen vår!!

Litt trist i vinduet etter jula enda..
men det kommer det kommer.. *smiler*
Har planer om å få opp litt flere bilder og "stæsj"
på veggene også!
Det finnes ikke mange puter for øyeblikket,
men har ryddet vekk for å få
plass til nye "skatter"
Denne ble med meg hjem i går..
Jeg "falt" helt for den jeg og måtte,
ta den med hjem!:)

Krukke fra SIA ble med hjem,
fra butikken Ta dah!!
Bilder fra butikken!

På ønskelisten:
Mange slike!!! *ler*

PS: ikke glem min Give Away!! *smiler*

HA EN FLOTT KVELD!
Klem!!

1 kommentar:

  1. Kjempesøte de putene med fugler på, er det den fra Kremmerhuset?
    Er så fint med flotte puter i sofa'n - vi har en stor og sort røytende møkkasabb av en hund, som på sine gamle dager har begynt og ligge i sofaen om natten! Pføyt! Så da blir det INGEN fine puter på meg, desverre!

    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)