varme scones & herlig besøk♥

Herlig besøk♥
I dag kom Britt & Ludvig på besøk til lunsj♥
(fra barselgruppa)
Det var så koselig:)
Vi har ikke sett hverandre siden gutta ble døpt!
Det var jo 14 november..
Britt hadde med en kjempe søt vårlig blomst♥

Gutta boys var i farta!



Nybakte scones fra pose selvfølgelig:))
De smakte herlig, fikk cafè følelse jo♥



Etter att jeg ble igjen alene kom skapertrangen som
"kastet" over meg! Jeg tok en bluse/t-shirt
 som jeg likte veeeldig godt og klipte den likeså godt opp
og laget meg mitt eget garn♥ *ler*


Det kom ingen takstmann hit i dag,
 så håper han dukker opp i morgen....

Nå er det Frustrerte fruer♥

Klem på alle dere♥

2 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Koslig å holde kontakten med barselgruppen..

    Spennende å se hva du bruker fillene til.Jeg har heklet meg en dørmatte med slike filler.Brukte heklenål 9-10,finner oppskriften inne hos meg om du vil..

    ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med barselgruppebesøk;)
    Skjønne gutter ♥
    Spennende og se hva du skal lage ut av t-skjorten din;)

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)