Stoffer, interiør & give away♥

Det går litt tregt mellom innleggene her
om dagen, det er nemlig
 vårrengjøring med stor V:))
Masse og finne på i dette nydelige været
som vi har her
Favoritt stoffer til lille gull sitt rom!

.....Be your own star.....


....Fra Home & Cottage....
ett servise til lille....
DANIEL


Jeg skal om ikke lenge......
 arrangere ny GIVE AWAY



......Følg med......


Jeg har jo snart hele 6000 besøkende!
& jeg har over 50 Følgere!
Det må feires!
Jøsses!
Jeg anser meg som en heldig blogger
alt på grunn av dere!
TUSENlig TAKK



KLEM!



5 kommentarer:

  1. Da blir det kanskje du som får en pk i posten,lykke til:)

    Nydelig stoff og service..Så flink du er som vasker ned huset..Her er også fint vær,men vi blåser bort her:)Det er en perfekt dag får å lufte senge tøy og ryer:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. For et NYDELIG stoff. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det ?
    Jeg leter og leter etter stjernestoff, men finner ikke :(

    Super blogg, legger meg som følger <3

    Ha en fin fin helg.

    Henriette

    SvarSlett
  3. Hei Karoline;)
    Så flotte stoff, blir nok til noe veldig fint på rommet til lillegutt;))
    Elsker stjerner ♥
    Og så skjønt servicet...

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei=) Så flott service og stoffer!=) Herlig når vårrengjøringen er unnagjort, men kjedelig når det står på. Ønsker deg og dine ei fin helg=)

    SvarSlett
  5. Stoffet har jo stjerner på seg:) Liker stjerner:)

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)