jul i heimen...

Idag, bittelille juleaften,
 hadde jeg endelig litt tid til og blogge litt..
Nå er eggelikøren laget..
eneste jeg hadde for "hånden" var voss flasker;)
Det er julepyntet i hele huset, og nå dufter det av
vanlig gran her inne:)
Mannen min, hentet ett lite juletre til meg også :)

Noen av julegavene er allerede lagt under juletreet..
som ble pyntet i går kveld..
Mannen min var ikke helt enig med å pynte treet så tidlig,
men jeg trengte litt ekstra julestemning..:)
flott julegruppe har vi fått også :)!!
er så koselig å få blomster...



Klem!

1 kommentar:

  1. Så deilig med hjemmelaget likør;)
    Og stilig på Voss flasker, hihi

    Koselige bilder og flott stemning ♥

    Ønsker deg og dine en riktig God Jul - nyt dagene og kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)