nytt blad, god kopp kaffe, inne kos i kulda...

15 desember...
Det har desverre ikke vært mye skriving siden 2. desember..
nå er jeg igang igjen:)!!
ja nå nærmer det seg med stormskritt:)
Nå er alle julegavene i boks, julevasken er tatt og
julekakene fikk jeg av den snille mammaen min i år!:)
Har ikke hatt så god tid til håndarbeid,
 her har det gått i pynting og vasking til jul..
Nå sitter jeg inne og koser meg med en liten kaffekopp
og ett nytt blad:)
Jeg elsker blader!!
Jeg har gått "bersherk" i innkjøp av svibler i år,
det er svibeler overalt i kopper og "kar":)
Lille gull, var våken halv seks, så han ligger å sover igjen...
nyte stillheten...


Alma har fått løpetiden sin i dag,
så 8-9 dager fra i dag så skal hun parres:)
Det blir så spennende, håper virkelig det klaffer:)


Klem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for att akkurat DU kommenterer dette innlegget:)